חזרתי, היה שבוע מעניין..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בנות יקרות ! אחרי שבוע מ-ק-ס-י-ם שבילינו במרמריס, בו הכל התנהל בשלווה וברוגע, חזרנו הביתה לגלות את תוצאות החלבון העוברי שחיכו לי בדואר והיו..ממש על הפנים. בוכיה והיסטרית התקשרתי לרופא שלי שלא אמר יותר מאשר תבואי ביום ראשון לעשות מי שפיר. היום אני אחרי שלושה ימי מנוחה, ובעיקר תוצאות בדיקת פיש שהראתה שהכל בסדר, תודה לאל. בעוד שבועיים נקבל את מלא התוצאות אבל אני יכולה כבר שוב לנשום וללטף את הבטן. אני מרגישה ממש ברת מזל, מאחלת לכולכן רק חדשות טובות!