תוצאות של בטא - דחוף - תודה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ב12/7 עשיתי בדיקת דם של בטא והתוצאה היתה 6385, והיום (15/7) עשיתי את הבדיקה שוב והתוצאה היתה 12003. לאיזה שבוע של הריון מתאימים נתונים אלה והאם ההריון תקין? תודה מראש על התשובה
לפי ניסיון אישי - בהריון ראשון הבטא בשבוע 4 היתה 6556. את צריכה להיות בסביבות שבוע 4+. בהריון שני הבטא בסוף שבוע 2 היה 1991. תפני לרופא לעשות אולטרסאונד. שיהיה בהצלחה!
אני עשיתי את הבדיקה ב 13/7 ולי יצא 6400 ואני בשבוע 6 אך אצל כל אחת ואחת זה שונה יש טווח מאוד רחב של ערכי הורמון הבטא. בכל אופן תלכי לרופא כדי לקבוע סופית.