תוצאת בטא מוזרה....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות יקרות , קיבלתי היום תוצאת בטא מוזרה 12.6 , וכנראה היום הייתי אמורה לקבל מחזור , מחזור אחרון ב15.6 האם מישהי קיבלה תוצאה כזו וזה התפתח אצלה להריון? בבקשה תשובתכן...
אני לא רוצה לטפל תקוות, אבל כל תוצאנ מעל 10 נחשבת להריון... אני מקווה שזה נכון, בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!
התוצאה הגיונית לזמן. גיליתם שאתם בהריון בדיוק ביום שניתן היה לגלות.... אצלנו זה גם היה ככה (בטא היתה 13) היום אנחנו כבר בשבוע 23 והכל תקין..... המון מזל טוב. הדבר הטוב ביותר עכשיו לעשות מעקב אחרי הבטא שהיא מכפילה עצמה כל יומיים לערך.