בוקר טוב עולם, מה שלום כולן?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכל בנותיי ההרות והלא הרות המקסימות.... כל כך הרבה זמן לא כתבתי לכן, אבל מדי פעם נכנסתי לפורום להתעדכן לגבי כולכן ולדעת איך מתקדמים ענינים... לא יאמן אבל הזמן רץ ואני כבר בחודש רביעי (שבוע 14) ויש לי סקירת מערכות מוקדמת שבוע הבא ביום ד'. אני קצרת רוח!!! היינו בשקיפות לפני שבועיים והכל היה בסדר.. (עובי 0.9 מ"מ) הרופא אמר שהוא חושב שיש לנו בת אבל עדיין מוקדם ואי אפשר לקבוע בוודאות.. לי דווקא הייתה תחושה מההתחלה שזה בן, עכשיו אני כבר בטוחה שזו בת אם כך הוא אמר! איזה כיף. ..... בעלי כבר קנה צעצוע ראשון.. לא נורמלי!!! אני עובדת מאוד קשה ואין לי אינטרנט בעבודה אחרת הייתי משתתפת איתכן יותר בפורום!!! אשמח לשמוע שהכל בסדר אצל אלו שהינו בקשר ואפילו גם חדשות!!! אז שיהיה לכולן בהצלחה. תהנו מכל רגע ורגע!!!! אוהבת את כולכן, עדידוש!!!!
הי עדידוש, אני שמחה לשמוע שהכל בסדר אצלך... האם עשית את השקיפות בסוף אצל ד"ר גל? אם כן, איזה מקסים? אני מאחלת לך בהצלחה בסקירה ובהמשל ההריון... שירה
בוקר-טוב תמשיכי כך להיות שמחה ושהכול ימשיך בצורה מדהימה טפו טפו שיהיה לך שבוע טוב