בן או בת ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, שמעתי מחברה שיש אפשרות "לעזור" למין הילוד - כלומר אם רוצים בת אז צריך להעלות או להוריד את רמת החומציות הנרתיק ולאכול ולא לאכול כל מיני דברים. החברה שלי הולכת לרופאה גניקולוגוית שעושה מעקב זקיקים במשך החודש ונותנת דיאטה מסויימת בה צריך להתמיד כל אורך ה"תכנון" האם באמת התורה נכונה? תודה רבה
בעוד 10 שבועות אני אוכל להגיד, כי עשיתי כל מה שאפשר...
שירה היקרה! מתוך נסיון אישי - שטויות במיץ. אני אמא לבן מקסים בן 3. בהריון שני כמובן שרצינו לתכנן בת. מה רק לא ניסיתי. ולא הצלחתי להיכנס להריון במשך שנה, כי כנראה הביוץ שלי דווקא בתקופה "שיוצאים בנים". בסוף התעצבנתי ופניתי לטיפולי פוריות. כרגע אני בהריון בשבוע 19 ויש לי עוד בן - ותאמיני או לא - אני מאושרת! הלוואי ויהיה מקסים כמו הראשון. גם גיסתי, אחרי בת ראשונה תכננה בן. ונולדה עוד בת מהריון טבעי. חברה שלי, שהיא אחות בבית חולים במחלקת יולדות אחרי בן ראשון מאוד רצתה בת, ואפילו פנתה לרופא ושילמה המון כסף "שיעשה לה בת". לפני שבועיים היא ילדה בן והיא פשוט בעננים מאושר. בכלל, תפסיקו לתכנן. מה הכי חשוב? שיהיו בריאים!!!!!!!!!
אחרי שברון הלב של הפלות מעניין רק דבר אחד - שיהיו בריאים איזה מין שלא יהיו.