טיסה בטרימסטר 1
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחודש השני להריוני לאחר טיפולי IVF. אני מעונינת לנפוש בחו"ל. שמעתי שטיסה עלולה לסכן את ההריון. האם נכון הדבר? אודה על תשובה מהירה.
שלום אלונה ומזל טוב, בשלושה הריונות טסתי בטרימסטר הראשון, באישורם של רופאים. שנים מההריונות היו הריונות IVF. בשני הריונות טסתי טיסות טרנס-אטלנטיות. אמנם אינני רופאה, אך לא סבלתי בטיסות ואף בטיסות הטראנסאטלנטיות הצלחתי לישון בניגוד לפעמים קודמות בהן טסתי שלא בהריון. בהצלחה וחופשה נעימה. סימה