בנות חייבת ת עזרתכן בקשר לחלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות יקרות, האם מישהי יודעת בוודאות עד מתי ניתן לעשות בדיקת חלבון עוברי? האם ניתן לעשות גם בשבוע 18+2? חייבת את תשובתכן....
הי מאי, עפ"י מה שכתוב בספר "המדריך הישראלי להריון ולידה" כתוב כי את בדיקת החלבון העוברי מבצעים בין השבועות ה-20-16. כאשר המועד המועדף הוא שבוע 18-17. רק תוודעי את הימים המדוייקים בהן מתבצעת הבדיקה במקום שאת אמורה לבצעה. במכבי למשל היא מתבצעת רק בימי א' ו-ד', על מנת שלא תאחרי את המועד. תרגעי חמודה את בדיוק נמצאת בשבוע הנכון. בהצלחה, גלי