לבנות החמודות: חודש שביעי ועצבנית מהרגיל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחודש שביעי , אני שמחה מאוד מההריון, זה הריון ראשון וחיכיתי לו הרבה זמן. אבל בחודש האחרון אני פקעת עצבים, הכל מעצבן אותי, העבודה, ההורים ובעלי בעיקר, אני מרגישה שהוא לא מבין אותי, באלי להעלם ולהיות לבד. האם זה קשור להריון, או שאני סתם מדמיינת ומתפנקת. האם זה קרה/קורה גם לכן ? תודה !
זה עוד לא קרה לי אבל אני מחכה........
רותי חמודה, אני בשבוע 18+4 וזה בהחלט קרה לי , לפחות בשבוע שעבר כל מי שהיה סביבי עיצבן אותי. מהעבודה, חברים, הורים ובעלי. למרות שבעלי מאוד בסדר ומאוד משתדל אני מוציאה עליו את כל העצבים שלי. גם קנינו דירה חדשה כך שיש המון ריצות ועניינים וגם כל הבדיקות שקשורות להריון, איטן לי דקה לעצמי אני לא מספיקה לנוח ואין לי ספק שכל העצבים לפחות שלי קשורים להריון. בזמן אחר הייתי לוקחת הכל באיזי. חיזקי ואימצי, גלי