תענו לי דחוף!!! תודה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי זריקת כוריגון והביוץ שלי אמור להתחיל עוד שעתיים. אתמול קיימנו יחסי מין(שבת) ומחר (שני) ההזרעה בצהרים. האם לקיים גם היום יחסי מין?? אני חייבת להיכנס להריון החודש!!!!!! תודה לכל מי שתענה. קלואי
לקלואי שלום, אני לא רופאה אך מניסיוני אפשר ומספיק לקיים יחסים בזמן הביוץ יום כן ויום לא. שנית מדוע את מלחיצה את עצמך כל כך וכותבת שאת חייבת להכנס להיריון החודש? רצוי שלא תלחיצי את עצמך כל כך. רצוי שתדעי שאחרי כל ניסיון כושל יש עוד ניסיון ועוד פתרונות אפשריים. בהצלחה, עפרה בלבן יו"ר עמותת חן לפריון וחיים 03-5050345
אני מתארת לעצמי שזה לא יכול להזיק - זה מה שבטוח בכל מקרה מאחלת לך שתיכנסי ומהר.
תודה ותבורכי.