לד"ר גדעוני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ד"ר אני חודש וחצי לאחר הפלה. לצערי - השלישית במספר. קיבלתי מחזור אחרי 6 שבועות ועד המחזור קיימתי יחסים כרגיל עם בעלי. במחזור שקיבלתי (הנוכחי) התחלתי עם זריקות פרגונל ודקפפיל ביום הרביעי למחזור. נצפו זקיקים יפים. התגנב ללבי חשש (תמיד כשהייתי בהריון היו לי בועיות קטנות באצבעות הידיים) עקב בועיות קטנות באצבעות שאולי אני בהריון? האם ייתכן שיש זקיקים שמתפתחים והאם ייתכן ביוץ בזמן הריון? (אם כי לא נראה הגיוני...) מרוב הפלות שעברתי כבר איני יודעת מה לחשוב. תודה על תשובתך טנית
תענו לי בבקשה על השאלה למעלה טנית