שאלה לבנות........
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאז הביוץ יש לי מעין כאבי ביוץ מתמשכים (כבר שבוע) באזור השחלה בה היה זקיק. הכאבים קלים מאד. מישהי חוותה דבר כזה? גם בחודש הקודם היה אותו דבר ולצערי לא נכנסתי להריון. אשמח לשמוע מנסיונכן. הרופא בפורום פיריון אמר שאלה יכולים להיות כאבי ביוץ. לא נראה לי, עברו יותר מידי ימים מהביוץ.
כן, גם ליהיו אחרי הביוץ כאבים מתמשכים בשחלה השמאלית. גם כשלא נכנסתי להריון וגם שכן. כשאמרתי לרופאה שלי היא לא התייחסה לזה ואמרה שזה משהו שקיים וזה אם אני זוכרת נכון מעיד מאיזו שחלה היתה הביוץ???
יש המון תכתובת בנושא הזה, היו מלא בנות עם אותו ספור. נסי להריץ "חפש" בפורום בנושא. בי