100 מ"ג ברזל- שאלה לכל ההריוניות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 9 ורשמו לי 100 מ"ג ברזל ("פולקס"). זה גורם לתופעות לוואי והשאלה: האם שמעתן על מינון נמוך יותר? שמעתי על כדור של 34 מ"ג. עליי לציין כי הרופא שלי טוען כי 100 מ"ג הוא המינון הרצוי. האכן כך???
שלום לך אשת הברזל, בקשר למינון הספציפי שלך - אני מקווה שאת מספיק סומכת על הרופא שלך כדי לבטוח בו.... אני קיבלתי מרשם לסלו-פה פוליק וזה תכשיר שמשלב ברזל עם חומצה פולית המינון בו הוא: ברזל: 160 מ"ג ח.פולית: 0.4 מ"ג בקשר לתופעות הלוואי: זה יכול להתבטא בצואה כהה או בעצירות וכד'. לידיעתך ובהצלחה!