לאחר הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני יומיים עברתי הפלה טבעית (בשבוע השביעי להריוני) וכן גרידה להשלמת ההפלה. הצלחתי להיכנס להריון לאחר כשנה של נסיונות, בדיוק באותו החודש בו הייתי אמורה לבצע בדיקות דם לבירור פריון. ברצוני לדעת האם יש מקום לבצע את אותן בדיקות דם לבדיקת פריון בווסת הבאה שלי (מחשש שמא עתה, לאחר ההפלה , שוב ייקח לנו זמן רב עד שאצליח להיכנס שוב להריון).
ענת שבת שלום. לפי דעתי כדאי שתפני לפורום של פוריות שם הרופאים יתנו לך תשובה יותר ברורה ואני מבטיחה לך ששם הרופאים יענו לך יותר מהר. אז שיהיה לך בהצלחה ומצטערת על המקרה.