ת.ל.מ עבר...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התאריך לידה משוער שהרופא אמר לי היה ה-05.07 בעצם ביום זה הסתיימו 39 שבועות, הת.ל.מ לא אמור להיות בסוף שבוע 40??? ממתי יש להיות במעקב והיכן?
ליעלי - תחשבי מתאריך וסת אחרונה שלך 9 חודשים+7 ימים, וזה אמור להיות הת.ל.מ שלך. (באמת בסוף 40 שבועות, זה חישוב של 280 יום). אם עברת את התאריך, גשי אחרי שלושה ימים לחדר לידה, למעקב מוניטור ובדיקה, וקחי מנה גדושה של סבלנות, כי יש תינוקות שמנצלים את כל 42 השבועות האפשריים ברחם... אם עד סוף שבוע 42 לא תלדי - ישקלו זירוז, אבל עד אז צריך רק מעקב כל יומיים-שלושה. בהצלחה, ולידה קלה !!!