דלקת בדרכי השתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חוששת שהיו לי כמה פעמים דלקות בדרכי השתן אך לא ניגשתי לרופא , וזה עבר , האם לגשת כעת? ועוד שאלה- אני בת 17 וחצי ועדיין המחזור שלי ממש לא סדיר, האם זה נורמלי? קיבלתי בפעם הראשונה בגיל 14. האם עליי לעשות משהו בנידון? ללכת לרופא? אנא עיזרו לי, תודה.
שרונה שלום !! כן! כן! כן! חשוב מאוד לבדוק ולטפל בדלקות בדרכי השתן כדי שהדלקת לא תתפשט פנימה יותר. לגבי החמזור - הגיע הזמן לטפל בהסדרתו - המלצתי - מטפל בעזרת צמחי מרפא יכול לעשות קצת סדר בבלגן. בהצלחה.