התאוששות מניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני עכשיו שבועים אחרי ניתוח קיסרי. לפני הניתוח היתה לי כרס קטנה, ועכשיו יש לי כרס ענקית ומבעסת!! אני יודעת שבניתוח, חותכים גם את השרירים. כמו כן, אסור לי התעמלות במשך שלושה חודשים. שאלתי: האם ישנה אפשרות שאחרי שלושה חודשים, בעזרת תרגילים וכושר, הבטן תחזור להיות "נורמלית"? תודה מראש
מנסיון בוודאות כן!!! אחרי הניתוח כ 3 חודשים התחלתי כפיפות בטן והזמן עשה את שלו והייתה לי בטן יפה לאללה ממש כמו לפני מהצלחה ותהני רום