בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי תשובה לבדיקת הריון שתוצאתה beta-hcg quan <10 מה המשמעות? שאלה נוספת: מהו הזמן ממועד קיום יחסים ניתן לדעת אם את בהריון?
עד כמה שידוע לי = אינך בהריון . הבטא צריכה לצאת גדולה מ-10, על מנת שיהייה הריון. בהצלחה בעתיד. ( במידה ואת רוצה כמובן ). בקשר לשאלתך השנייה - להריון עלייך לקיים יחסים לאחר שבועיים מתחילת ווסת אחרונה , כלומר ביום ה-14 לווסת האחרונה , כך במשך ימים ספורים בהם מתרחש הביוץ וניתן להקלט להריון. עדיף לאחר מכן להתאזר בסבלנות שבועיים ורק אז לבצע בדיקת הריון.
משמעות תוצאת בדיקת הבטא שאינך בהריון. בדיקת הריון ניתן לבצע סביב מועד האיחור בווסת ללא קשר למועד קיום היחסים