אולטראסאונד וחבל הטבור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב רציתי לשאול האם ניתן להבחין באמצעות US באם חבל הטבור כרוך סביב צוארו של העובר ברחם ? בכבוד רב יורם
אני לא יודעת אם אפשר לראות - אני יודעת שאפשר לפספס ולא לראות : הבן שלי נולד בניתוח קיסרי (מסיבה אחרת), אחרי שביצעו US להערכת מצג ומשקל, וראו את הראש, ולא ראו שום דבר חריג. רק כשהוציאו אותו בניתוח, אמרו לי שהיה לו מזל שהחלטנו על ניתוח, כי חבל הטבור היה סביב הצואר . לכן אני לא ממליצה להסתמך רק על US לשאלה כזו.