מחלקות הריון בסיכון בלינסון/איכילוב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם מישהו יכול לחוות דעה אודות המקצועיות והיחס של הצוות במחלקת סיבוכי הריון של בתי החולים בלינסון ו/או איכילוב. יש לי בעיה של גיל מבוגר יחסית (43), משקל גבוה, חלבון גבוה וכן ההריון הוא לאחר טיפולי פוריות שנים רבות ומהפריה חוץ גופית, ולכן הפנו אותי מקופת חולים למעקב במחלקת הריון בסיכון גבוה. כדי להחליט לאיזו מחלקה מהן (בבלינסון או באיכילוב) לפנות, אני מעוניינת לדעת על המקצועיות של הצוות (רופאים ואחיות), מה התדירות בה נדרשים להגיע לבדיקות (פעם בכמה שבועות), האם הבדיקות יסודיות (בכל פעם שקילה, מדידת לחץ דם, אולטראסואנד וכו') ואיך היחס האישי למטופלות. תודה רבה מירב
מירב הי אני מכירה את הרופאים בבית חולים איכילוב ואני ממליצה. שיהיה לך בהצלחה.
מריב בוקר טוב לך, גם אני ממליצה לך רק איכילוב. שיהיה לך בהצלחה בהמשך ההריון.