לרופא או כל מי שיודעת- כאב בטן בתחילת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בסוף השבוע החמישי להריוני וכבר מתחילת השבוע הרביעי יש לי כאבים בבטן התחתונה. הכאבים נמשכים לכל היותר כמה דקות, כשבדרך כלל הם נמשכים כחצי דקה עד דקה. אופי הכאבים מזכיר מאוד כאבי מחזור חזקים. אין לי שום הפרשות נרתיקיות ואין אלו כאבי דלקת בדרכי השתן (כי היתה לי לפני שבוע ונטלתי אנטיביוטיקה). מה יכולה להיות סיבת הכאבים והאם זה תקין?
הי, אני בסוף השבוע השישי ויש לי את אותן התופעות מהשבוע השלישי בערך, והרופאה שלי אמרה שזה בסדר
זה התרחבות הרחם