כאבי גרון בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות יקרות, בעקבות כל החום הגדול , המזגנים וכו'. התחיל לי כאב גרון מציק. בנתיים אני מעדיפה לא לקחת כלום אולם אני חוששת שזה יתפתח. מישהיא יודעת על משהו טיבעי שניתן לקחת בהריון? תודה, גלי
שלום גלי ! ליתר בטחון תוכלי תמיד להתקשר למכון הטרטולוגי ולברר על כל תרופה. אני משתדלת להיעזר תמיד בתכשירים טבעיים, והכי יעיל לכאב גרטו היה עבורי דבש עם פרופוליס, או כדורי מציצה של פרופוליס. לא בדקתי בעצמי לגבי השימוש בהריון, אבל זה מוצר שנחשב לבטוח ועוזר מאד. תרגישי טוב !