קלקול קיבה משפיע על העובר???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אתמול בערב הרגשתי כאבי ראש איומים, סחרחורות וכן הקאתי המון! הבחילה לא הייתה "בחילת הריון", וכן גם לא ההקאה, אני חושבת שאכלתי משהו לא טוב! שאלותיי הם: א. נטלתי אתמול דקסמול, האם זה בסדר? פשוט הרגשתי שאני מתפוצצת! ב. האם מה שאכלתי יכול לגרום נזק לעובר? מי שיודעת בבקשה שתענה לי ואם זאת תהיה תשובה מרופא- אשמח. טל
קלקול קיבה לא גורם לנזק לעובר רק חייבים להקפיד לשתות- והרבה!!!!!!!!!! לא קורה כלום מלקיחת דקסמול. תנוחי תאכלי אורז ותשתי................. אני בתחילת ההריון שילשלתי 10 ימים כתוצאה מקלקול קיבה, לקחתי אנטיביוטיקה והיה לי חום גבוה ועוברים את זה ..... בהצלחה..........