לשירה -ב איך היה בסקירה מה יש לך והאם הכל בסדר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה לאל ואיך ד"ר גל היה מקסים כרגיל.
הי, תודה על ההתעניינות. חזרתי אתמול בערב מהסקירה - יש לנו בן מתוק. הסקירה נעשתה בתלת מימד וממש רואים את תווי הפנים שלו, ורואים דמיון קל לבעלי. מעניין אם זה באמת נכון. בכל אופן מה שחשוב הוא שהכל מצויין, כל איבר ואיבר נבדק והכל בסדר. אתמול חזרתי הביתה עם מיגרנה איומה כמו שאף פעם לא היתה לי והלכתי לישון בשעה 19:00 ואפילו עכשיו עדיין כואב לי. אני גם הקאתי בבוקר ואני חושבת שזה לא מההריון אלא מהמיגרנה - מה עושים??? במקרה כזה הולכים לרופאת נשים או לרופא הכללי? בי תודה ובהצלחה לכולנו