משחה לכוויות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב היום נכוויתי מעט ביד ושמתי מעט משחה- BIAFINE רק לאחר שמרתחי מעט מהמשחה גילית בהוראות שצריכים להייעץ עם הרופא המטפל במקרה של הריון האם מישהו יודע באמת על מגבלה כלשהי.....אודה לתשובה בהקדם דיי מלחיץ אותי כי כבר מרחתי אומנם זה על העור......חגית
היי שנטל! על כל תרופה כתוב שיש להוועץ ברופא בזמן הריון! גם על כדורי הברזל שאני לוקחת בשביל ההריון!!! אם את בכל זאת חוששת, תיגשי לרופא ותספרי לו. אני בטוחה שהכל בסדר! :)