מתי עושים המסת סוכר - אודה על תשובה מהירה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, המחזור האחרון שלי היה בתאריך 21.1.03. 1. באיזה חודש אני? 2. באיזה שבוע אני? 3. מתי אני צריכה לעשות בדיקת המסת סוכר? בתודה מראש שרית
1. את בשבוע 23+5 2. חודש שישי העמסת סוכר עושים בשבוע 24. כלומר, את יכולה ללכת לעשות החל מיום רביעי (24+1).
שרית הי עושים את בדיקת הסוכר בערך בשבועות 24-26 כלומר יש לך עוד קצת זמן. שיהיה לך בהצלחה.
שרית יקרה! משאלתך עולה החשש כי עד עכשיו לא פנית לרופא/ת נשים!!! איך את עוד לא יודעת שאת בחודש שישי?? אני מקווה שאני טועה... אך זה מוזר שאת בחודש כה מתקדם ולא יודעת איזה! מאחלת לך רק טוב :)