דימומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל מי שיודעת, אני בהריון בשבוע 4 ויש לי מדי פעם דימומים ממש קטנים , האפ זה נורמלי ?
מנסיוני, עדיף לך לגשת לרופא בכל פעם שאת רואה משהו בתחתונים כי עדיף להיות קצת "נודניקית" מאשר לאחר את המועד ולהפיל. מצד שני שבוע 4 פירושו שזה הזמן שבו את אמורה לקבל את המחזור ויש סיכוי די גבוה בשלב הזה לעבור הפלה טבעית. טפלי בזה ותעקבי אחרי ההפרשות שלך!!!! מאחלת לך הריון קל, מוצלח ובריא.
אני בשבוע 8 ויש לי כמה ימים דימומים. הייתי היום אצל הרופא והוא אמר לי כי 30-40 % מהנשים מדדמות בטרימסטר הראשון לא שזה הרגיע אותי נכנסתי למיטה למרותשהרופא אמר שלא צריך. בנוסף,המועד שלך זה מועד המחזור ויש נשים שמדממות למרות שהם בהריון כמעיו מחזור. ב ה צ ל חה