התפללו בשבילי!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לבנות, הרבה זמן כבר לא נכנסתי לפורום, הייתי בתקופת מבחנים באוניברסיטה. בכל מקרה, רציתי שתקוו בשבילי מחר - אני הולכת לסקירת מערכות מוקדמת - שבוע 15 ואני מאוד מתרגשת ויחד עם זה לחוצה. אני מקווה שהכל יהיה בסדר. מחר אני גם אדע לבטח האם יש לנו בן או בת, למרות שאני בטוחה במאת האחוזים שזה בן, אבל בכל זאת מסקרן.... אז אחלו לי בהצלחה תודה שירה
נחזיק לה אצבעות אגב אצל מי את עושה את הסקירה?
אני עושה את הסקירה אצל ד"ר גל מת"א שעשה לי גם את השקיפות, אחד האנשים הכי מקסימים שפגשתי בתחום הרפואה, כזה אופטימי ומעודד. שמעתי את שמו הרבה פעמים כאן באתר.