הצילו סימנים חומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 7 ונצפה דופק והיום היו לי סימנים חומים בתחתונית אני אחרי הפלה כך שזה מלחיץ אותי מאוד
כדאי שתלכי לבדוק את זה אבל ברגע שנצפה דופק זה מוריד חלילה וחס לא עלינו את החשש להפלה לאפסי אצלי עד סוף חודש שני היו לי דימומים וזה היה רק השתרשות ההריון ברחם ועכשיו ברוך השם אני באמצע חודש רביעי לדעתי הכל בסדר אבל כדאי רק בשביל שאת תרגעי שתלכי לבדוק את זה אני מאחלת לך הריון קל ובעזרת השם בייבי מקסים או מקסימה אמן ואמן
אני זוכרת שגם לך זה קרה אני פשוט הפסקתי לנשום ומחכה ליום ראשון שוב תודה לימור