אנמיה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 27 וההומוגלובין שלי הוא 9 בהריונות קודמים לאחר לידה הגעתי לתוצאה של 6 ובכל זאת לא הומלץ לי לקחת ברזל גם לאחר שידעתי את הרופא המטפל בתחילת ההריון ההומוגלובין היה11 וקיבלתי ויטמינים להריון . איזה כדורי ברזל כדאי לקנות ובאיזה אחוז פעיל כדי להעלות את רמת הברזל בדם ולהגיע לאיזון סביר של התוצאה בהקדם. תודה
את זקוקה לתכשירי ברזל, ומבחינת האיכות הטיפול זה לא משנה באיזה תכשיר תשתמשי. חשוב שתוכלי לסבול אותו מבחינת התופעות הלוואי כגון בחילות, עצירות וכו' ממליץ לקחת שני כדורי ברזל ליום. בהצלחה