דחוף לרופא - מה זה אומר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום! אני בת 27.5. ביום ראשון האחרון ביצעתי חלבון עוברי כאשר אני בשבוע 16+4. לפי סקירת מערכות אני בשבוע מתקדם יותר, כלומר בסביבות סוף שבוע 17. לאחר יומיים התקשרו אלי מהמעבדה וביקשו לפקסס אליהם את הסקירה שעשיתי. האם זה אומר שהתוצאה יצאה לא טובה? האם הפרש בשבוע בין גיל ההריון לבין סקירת מערכות הוא משמעותי בבדיקת חלבון עוברי? אני מאוד לחוצה, מפני שלא קיבלתי עדיין תשובה סופית.
לגיל ההריון יש משמעות קריטית על תוצאות בדיקת החלבון העוברי. המידע שנתת איננו מספק בכדי להחוות את דעתי. עצתי לך להמתין להשלמת הבירור ובמידה ותחפצי לשוב לפורום עם יותר מידע אשמח לנסות לעזור לך