ציסטה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון בשבוע השביעי. בבדיקת האולטרהאונד היה עובר עם דופק. אבל נתגלתה גם ציסטה בגודל 6 ס"מ. האם הדבר מסוכן? האם הציסטה מגבירה את הסיכוי לעובר פגוע? והאם יש דרך לטיפול?
שאלתי בדיוק אותה שאלה לפני שבוע ועדיין לא ענו לי, אבל אתמול התייעצתי עם רופאה והיא אמרה, שאם זה לא כואב אפשר להשאר עם זה עד סוף ההריון. חוץ מזה זה יכול גם להעלם לבד. אם זה לא נעלם, ממשיך לכאוב וגם גדל אז בטרמסטר השני של ההריון אפשר להוציא את זה בניתוח פשוט עם הרדמה מלאה וזה לא עושה נזק לעובר. בהצלחה