מזה סטריפינג?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה סטריפינג?
לענת - סטריפינג זו פעולה שעושה רופא/מיילדת בסוף ההריון כדי לנסות ולזרז את הלידה : "מקלפים" ומפרידים את הקרום החיצוני של שק ההריון מצוואר הרחם, והפעולה הזו אמורה לשחרר לדם הורמון שמזרז את הופעת הצירים והלידה. זה נעשה בבדיקה פנימית, מאד לא נעים (ואפילו כואב), ולא תמיד מועיל. יש בתי חולים שעושים בהם את הפעולה הזו מיד בקבלה לחדר לידה, ואם את לא מעוניינת בזה - צריך לבקש לפני הבדיקה הראשונה שרק יבדקו, ולא יבצעו שום פעולה בלי לבקש את רשותך ואישורך מראש, לפני הביצוע.