שאלה לרופא:ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת כמה זמן נמשך ביוץ, ומתוך הזמן הזה- כמה זמן יש סיכוי להכנס להריון?
לחגית - הביוץ הוא הרגע בו הביצית יוצאת מהשחלה לרחם, ומרגע זה יש לה 24 שעות שהיא מחכה להפרייה. אם מקיימים יחסים יום-יומיים קודם ויש זרע שעדיין חי (הזרע חי עד 72 שעות) - הוא יפרה את הביצית מיד כשתגיע לרחם, וכך גם אם מקיימים יחסים בתוך 24 שעות מהביוץ. לכן ממליצים למי שרוצה להרות לקיים יחסים יום כן ויום לא סביב תאריך הביוץ המשוער, כך שכל הזמן יהיה לביצית סיכוי לפגוש זרע חי. בהצלחה !!!