לקרן פ.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי קרן, מקווה שאני לא מפריעה אבל אני יודעת שעשית קורס הכנה ללידה בביח איכילוב. את ממליצה? מי מעביר אותו? מיילדת/ פיסיוטרפיסטית? כמה זמן הוא נמשך? אשמח לקבל ממך טיפים בנושא. המון תודה מראש ענת.
ענת הי אני מאוד ממליצה על הקורס בבית חולים איכילוב מאוד מעניין גם למי שיודעת דברים וגם למי שלא מעבירה אותו מיילדת, שלה קוראים טלי אבל יש כל מיני הקורס מתחיל בסביבות שבוע 32 תקחי את זה בחשבון פעם בשבוע אני לקחתי ימי ראשון בשעה 19.30 כי זה מה שהיה נוח לי חמישה מפגשים, אני ביום ראשון הקרוב אנחנו הולכים לעשות סיור בחדר לידה . במידה ויש לך עוד שאלות אשמח לענות . שיהיה לך בהצלחה.