שאלה לרופא או לכל מי שיכולה לעזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בתחילת חודש 8 והתחילו לי בזמן האחרוןכאבים נוראיים כשהעובר זז, הרגשה נוראית באזור הטבור עד כדי כך שאני לא יכולה לישון, לשבת ובעצם כלום. מישהו נתקל בתופעה הזאת? זה נורמלי?
גלית הי הייתי ממליצה לך ללכת ולהבדק במידה וזה כואב כמו שאת מתארת. שיהיה לך בהצלחה בהמשך.
לגלית היקרה אני עברתי את אותו דבר בהריון וזה נקרא שבר בתבור לכן את צריכה להתהלך עם חגורת הריון ותהיה אופטימית שזה יעבור לאחר הלידה. יום טוב ולידה קלה אתי