צירי ברקסטו היקס - שאלה לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בסוף שבוע 28 וכבר כמה שבועות שאני מרגישה את התקשות הרחם לכחצי דקה(שאינה מלווה בכאבים כלל), לפעמים מספר פעמים ביום. הרופאה שלי איבחנה את התופעה כצירי ברקסון היקס. שאלתי היא: מהו תחום הנורמל בתדירות של הופעת צירים אלו ביום או בכלל? ועד כמה יש אמת בקשר בין תופעה זו ללידה קלה (יחסית) בבוא היום?
מאחר ומדובר בתופעה של פעילות רחמית ללא משמעות קלינית איין כאן תחום של נורמה. כמו כן איין כל קשר בין תופעה זו ומידת "קלות" הלידה. כל שעלייך לעשות ,באם אכן נרשמה פעילות רחמית בניטור, או להמצא במעקב רפואי תכוף יותר מהרגיל שכן לא ניתן להבדיל בין צירים " מדומים" לצירים אמיתיים. בהצלחה