משקל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן, אני בסוף שבוע 21 ואפשר לומר שלא העלתי כלל במשקל. אני יודעת שהרבה "הריוניות" ודאי מקנאות בי אך אני קצת לחוצה. העלתי אולי משהו כמו 100-200 גרם. האם זה נורמלי לשבוע כזה? מתי מתרחשת העליה המשמעותית במשקל? תודה, טל
בהריון עולה הצריכה התזונתית של האם שכן עליה לספק את האנרגיה לתהליכים שבגופה בנוסף ל"תוספת" העובר , מכאן שאך זה טבעי שבהריון קיימת עליה במשקל. העליה הממוצעת הינה כ- 12 קג' בכל ההריון כאשר עיקר העליה הינה בשליש האחרון להריון. העדר עליה במשקל איננה תקינה אם כי איננה בהכרח קשורה בתהליכים פתולוגים. פני לרופא המטפל להערכה !