האם זה יכול להיות?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום אני נמצאת ביום 28 למחזור סדיר 29-30 יום ועד אתמול היו לי כל הסימנים של המחזור: כאבי חזה, כאבי בטן ופתאם זה נעלם. האם בזמן הרהיון זה יכול לקראות. או כאבי חזה לא יכולים להעלם עם יש הרהיון? אני יודעת שזה אינדיבידואלי, השאלה אם יש בזה היגיון
איין חוקים והתלונות מאד אישיות. לרוב, תחילת הריון מתאפיינת בגודש בשדיים שלא נרגע לקראת מועד המחזור המצופה (אולם איין זה מחייב). כאבי בטן הינם לא ספציפים ולא מרמזים דבר. חכי לאיחור ובצעי בדיקת הריון.