היפרדות שק ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי אולטראסטונד בשבוע 9 ונאמר לי שיש היפרדות השק מקיר הרחם בקוטר 27*5 מילימטר. אני נורא לחוצה ורציתי לדעת מה זה אומר והאם זה שכיח?
אם את רוצה תשובה מהירה תפני לפורום גניקולוגיה פה לא עונים רופאים
כל זמן שהעובר מוסיף לגדול ויש דופק ובמידה ואיין דימום חיצוני ומדובר בתהליך שאיננו מתקדם (מבדיקה לבדיקה), כי אז איין מקום לדאגה. לא אחת אנו רואים תהליכים שכאלו אשר פישרם אינו ברור, למעט מנוחה ומעקב איין כל סיבה להתערבות . בהצלחה