מחיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 40.4 במצב של 50% מחיקה S-3 כמה רחוקה הלידה? מה השלב הבא? איך זה מתקדם? למה עלי לצפות? כמה רחוק זה יכול להיות? תודה
שלום קרן, לא ציינת אם זו לידה ראשונה או לא----- וזה חשוב לתשובה. ככל מחיקה לבד במועד איננה מרמזת דבר. במידה וקיימת גם מחיקה וגם פתיחה בצוואר הרחם - זה סימן לתחילת תהליך של לידה. מחיקה של 50% הינה כמעט חסרת משמעות בשבוע 40+ ואיננה מחייבת המשך מהיר ללידה. הלידה תתרחש לכל המאוחר תוך שבועיים (לא מאפשרים לעבור שבוע 42) בהצלחה