אי קבלת מחזור מהלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדתי לפני שמונה חודשים ואני מניקה חלקית ( בזמן שהתינוקת אצל המטפלת היא ניזונה בתחליפי חלב ובשאר הזמן יונקת). עד עכשיו לא חזר המחזור. שאלתי היא - האם אין צורך לעשות בדיקות כלשהן? כמה זמן אפשר להיות ללא מחזור? תודה.
שלום נויה ! אני הנקתי חלקית אפילו מעל שנה, ואפילו אחרי הפסקה סופית של ההנקה לקח למחזור עוד כמה שבועות להופיע. בעיני זה היה נהדר - החופש מהטרדה של הדימום, ורווח קטן לגוף אחרי רמות ההמוגלובין הנמוכות בסוף ההריון. אם את מאד מוטרדת - תוכלי לשאול רופא, אבל לי אמרו שאין שום תועלת ב"ניקוי חודשי" של הרחם.
שאלתי את השאלה משום שאני מעוניינת להכנס שוב להריון. עד שלא יגיע המחזור פרוש הדבר שאין ביוץ וכך גם אין הריון. אין ספק שבינתיים נחמד בלי המחזור, רק לא הבנתי את המשפט האחרון שלך. תודה.