דחוף!! תפקוד בלוטת הטריס בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כתבתי כבר פעמיים ולא ענו. אני מאד מודאגת לעובק שלי. הבנתי שכאשר רמות ההורמונים של TSH, FT4 לא בתחום הנורמה זה פוגע בהתפתחות מוח העובר. עשיתי בדיקת דם שגרתית בתחילת ההריון ויצאו כך: TSH= 8.1 FT4= 9.5 אני יודעת שזה לא בתחום. איך יודעים אם כבר נגרם נזק? אני רק שבוע 8. כדאי להמשיך עם ההריון? רופא נשים יכול לתת טיפול לזה או רק אנדוקרינולוג (שלוקח חודשים כדי לקבל תור). בבקשה תנו לי תשובות.
מירי - יש ב YNET פורומים של "בריאות +", ושם הרופאים עונים ממש במהירות על כל השאלות. אני מציעה לך לפנות לשם, גם לפורום הריון וגם לאנדוקרינולוגיה. בהצלחה !!!