שקיפות עורפית ובדיקה דם - שאלה לבנות ולרופא !!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 13+3 ועשיתי שקיפות עורפית לפני כשבועיים והכל היה תקין. לאחר האולטרסאונד של השקיפות עורפית לקחו לי דם לבדיקה גנטית חדשה. התוצאה התקבלה אתמול - 1:60. נאמר לי שכנראה אצטרך לעשות בדיקת מי שפיר. שאלתי - מה הסבר התוצאה והאם באמת אצטרך לעשות את בדיקת מי השפיר ? אודה לתשובה מהירה . חגית
מה היתה התוצאה שקיבלת בשקיפות? אני הייתי מציעה לך לגשת לבדיקה נוספת. יש לך אפשרות לגשת עד שבוע 13+6, אז כדאי להחליט מהר. תוצאות בדיקת הדם שקיבלת משוקללות עם הבדיקה. אני יכולה לומר לך שאני ביצעתי את הבדיקה פעמיים, כאשר הבדיקה הראשונה לא היתה טובה והשנייה תקינה. לכן לפי דעתי כדאי לעשות את המקסימון על מנת להיות בטוחים. בכל אופן באם יש צורך בבדיקת מי שפיר אז כדאי מאוד לעשותה. אצל רופא מומחה ומומלץ... יהיה טוב ובהצלחה...