יש לי בת!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בנות, אתמול בשעה טובה עברתי את סקירת המערכות המוקדמת. יש לי בת חמודה, ובינתיים הכל בסדר, השקיפות העורפית יצאה 0.7 שזה טוב ויחסית לגילי (31) הסבירות לתסמונת דאון יצאה 1:4944 שזה גם טוב. היא נדלקה על תנוחה מסויימת ועד שהיא הועילה להראות לנו את הפנים החמודות שלה כמעט ויצאה לנו הנשמה. כמובן שהיא גם מצצה אצבע ופיזרה חמסות לכל עבר!!!! נקווה לשמוע בשורות טובות מכולכן ובהצלחה יום טוב שרינה
שרינה, מזל טוב!!! גם לי נודע שלשום בסקירה שיש לי בת. שיהיה לך המשך הריון קל.
המון המון מזל טוב.... לי יש שקיפות ביום חמישי בשבוע הבא,מתי עשית את השקיפות ואם תולי לדייק אודה לך... שוב,המון מזל טוב.