ד"ר אניטה סילבר - מומלצת בחום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב לכל הבנות החמודות, ממליצה בחום על ד"ר אניטה סילבר לסקירת מערכות. רופאה אנושית, סימפטית, בעלת ידע, ומצחיקה. מקבלת בכפר סבא מומלצת בחום שרינה
שרינה שלום, ד"ר סילבר נותנת להקליט את הסקירה בוידיאו ?
היי, גם בלי שתבקשי היא מקליטה לך. פשוט מהמם. יש לה מיקרופון והיא מסבירה לך במדוייק כל דבר והכל כמובן מתועד בוידאו. בהצלחה
מאוד מומלצת, הייתי אצלה בהריון הראשון ועכשיו אני שוב מחפשת להגיע אליה
בעקבות ההמלצה פה באתר. ביצענו סקירת מערכות שהייתה תקינה אצל דר אניטה סילבר, חוויה מאוד לא מומלצת , הרופאה חסרת סבלנות וממהרת לתקתק לקוחות , כששאלתי שאלה - ענתה בגסות תסתכל בבית , זוגתי סבלה מכאבים לאחר הבדיקה ואף בכתה מהיחס המשפיל שקיבלנו שם.