דלקת בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני לא יודעת אם אני חושבת נכון בגלל זה אני כותבת לכם: כל לילה יש לי צורך לשתן אפילו אם הייתי בשירותיים בדקה האחרונה אני מרגישה שיש לי עוד. יש לי כאבים בבטן תחתונה בצד. אני לא יודעת מה לעשות הייתי אצל רופא נשים והוא אמר שאין לי כלום והוא הביא לי נרות ומשחה. אבל זה לא עזר. מה אני יכולה לעשות אני מתה מפחד שיש לי משהו.... אודה לתשובתכם,
היי ורדית, ביצעת תרבית שתן? אם לא, פני לרופא ובצעי אותה, אולי זו הבעיה. בהצלחה
תודה טל. לא עשיתי אני יעשה ואני יבדוק.