יציאת העובר מהאגן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול שאלתי אתכן הבנות בנוגע לתחושות הפיזיות המלוות את "יציאת" הבטן אך לא זכיתי לשום תגובה. אולי מישהי שחוותה זאת יכולה לספר האם זוהי תחושה של מעין אכילה מרובה עד שהבטן "מתפוצצת"?
אור לי היקרה, למה זה כל כך חשוב לך? מה זה בכלל אומר "שהבטן יוצאת מהאגן" ? הרי רחוק היא לא יכולה ללכת.. אני מציעה לך להרגע ולהנות ממספר השבועות המועט שנותרו לך לפני שתהיה לך כרס מפוארת. נדמה לי שתחושה כמו שתיארת אופיינית להריון, לא בטוחה שבתקופה כל כך מוקדמת.