ערכי בטא כמותי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי בדיקת הריון ראשונה ב 27 ליוני ויצא לי 89. ב 29 ליוני עשיתי שוב ויצא 116 - האם זה תקין?
לא שאני מבינה גדולה אבל את בהריון וזה מה שחשוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אל תתחילי מעכשיו עם החששות כי הם עוד יבואו...
שלום שני ! הערכים מאד נמוכים, מה שמתאים להריון מאד צעיר, אבל קצב העלייה איטי מאד. (אני יודעת שהערכים אמורים להכפיל את עצמם כל יומיים, בערך). נראה לי שכדאי לחזור שוב על בדיקה כמותית מחר, ואז להתייעץ עם הרופא. (לפעמים רמות נמוכות מאד וקצב עלייה איטי הם הסימנים הראשונים לבעייה, וכדאי לא להתעלם מהם). מאחלת לך הריון בריא וקל, ובהצלחה !