סקירה מוקדמת - שאלה חשובה לבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות יקרות, יש למישהי מושג כיצד מתבצעת סקירה מוקדמת? האם האולטראסוונד ואגינאלי או חיצוני? אודה לכן על תשובתכן...
היי מאי, אופן ביצוע הבדיקה משתנה מרופא לרופא. אני בשבוע ה-26, את הסקירה המוקדמת ביצעתי אצל פרופ' וינראוב והבדיקה לתדהמתי היתה חיצונית (על הבטן), אך רוב חברותי עברו את הבדיקה בבדיקה ואגינאלית. כיום המיכשור מאוד מתקדם ואין צורך בבדיקות חודרניות. בהצלחה.
מאי שלום, הסקירה נעשית וגינלית. גם אם ניתן כבר לראות את העובר "חיצונית", עדיין התמונה פחות חדה (מאוד חשוב בסקירה) וגם יש פחות מקום ל"משחק" עם זוית הצילום.