שאלה על ויטמין E200 או E400
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קודם כל מה זה הויטמין הזה? מי צריך לקחת אותו, האם זה אני וגם בעלי? באיזו ימים או כל יום? אני לוקחת רק חומצה פולית 5 MG האם הויטמין הזה רופא שלי צריך להמליץ עליו או אפשר לקנות אותו בלי לשאול את הרופא? למה הוא עוזר?
זהו ויטמין E במינון לא גבוה כל כך. מי אמר לך לקחת את זה? אין שום צורך לצרוך אותו. הוא אומנם לא ידוע כמזיק אבל למה בדיוק הוא מועיל?! זהו אנטיאוקסידנט חזק (מונע תהליכי חימצון , זיקנה וכו,... ) ולי לא ידועה כל סיבה לצרוך אותו בזמן הריון. חומצה פולית בהחלט מספיקה במהלך 3 החודשים הראשונים ולאחריה תצטרכי להוסיף ויטמינים לנשים הרות (פרנטל , ויטה מום וכו) וברזל כמובן.